outofmyleague (outofmyleague) wrote,
outofmyleague
outofmyleague

  • Mood:
  • Music:

lets go to the beach!

____Love?_______

[x] love is: a tingly feeling in your stomach when youre talking to him, when youre heart beats faster and slower at the same time

[x] first love: jake

[x] love or lust?: love

[x] is it possible to be in love w/ more than one person at the same time: yes

 [x] when love hurts: i write what i feel

[x] true or false: mos def, true

[x] is there such thing as love at first sight?: it hasnt been true for me so far, but i believe in a thing called love.

[x] are you in love right now?: im not sure

_______Opposite Sex_______

[x] turn ons: grreat personality, eyes, into music as much or more than i am

[x] do your parent's opinion on your bf/gf matter to you?: not really

[x] what kinda hair style?: i looove emo hair, like whooa. but it really doesnt matter

[x] the sweetest thing a member of the opposite sex can do for you: make me laugh, let me have a good time, just holding my hand is good.

[x] are you the type of person to HOLLER and ask for numbers?: hell yeah! haha..just kidding. no

_______Picky Picky_______

[x] dog or cat: doggys

[x] short or long hair: guys- doesnt matter, me- long

[x] sunshine or rain: rainy days in the sunshine state

[x] moon or sun: moon

[x] 1 best friend or 10 acquaintances: umm, how about...a lot of reallly good friends. works for me!

[x] written letters or e-mails: written letters

[x] play station or nintendo: nintendo 89. haha. audio karate!

[x] car or motorcycle: cars

[x] house party or club:  house party

[x] sing or dance:  both! ps in the house! w0ot

 

_______Lately_______

[x] how are you today?: im alright, and you?

[x] what song are u listening to right now?: a new abyss- interpret this

[x] how is the weather right now?: its alright, sorta windy, but sunny

[x] last dream you can remember?: uhh..not a PG rated one. haha

1. YOUR HOROSCOPE SIGN?

---taurus

2. SINGLE OR TAKEN?

---single..

3. IF TAKEN, BY WHO?

---

 

4. HAVE YOU EVER BEEN SERIOUSLY HURT BY THE PERSON YOU LOVE(D)?  yeahh

 

5. WHAT WOULD BE YOUR REASON IF YOU TURNED SUICIDAL: uhh, if everyone i loved died.

 

6. IS SUICIDE REALLY KILLING YOURSELF? yeah

 

7. PREFER COUNTRY OR CLASSIC? classic

 

8. PREFER CUTE/IDIOT OR SMART/UGLY? smart/ugly

9. ARE YOU IN A STABLE RELATIONSHIP WITH YOUR

BF/GF/CRUSH? uhh...crush, yes

 

10. YOU`D EXPECT A TEXT MESSAGE USUALLY FROM: justine, mike

 

11. HAVE A BEST FRIEND THAT IS THE OPPOSITE GENDER? WHO? yeyyahh. Alex is my best fwend. jake is sort of still. mike is getting there. i love them

 

12. WHAT DO YOU LIKE DOING WHEN YOU`RE DEPRESSED? i like writing poems, thinking, listening to fun music to get me in a better mood, and eating.

 

13. CHEERFUL OR BORING? cheeeerful

 

14. DESCRIBE A PERFECT DATE. perfect date...hmm. he picks me up, we go out to eat at an old fashioned diner, talk a lot, get into a deep conversation, then when we're done he takes surprises me by taking me somewhere unbelievable. (ill leave it up to him to decide where that is, maybe a show..) then, we get closer, holding hands as im in his arms, and we kiss.

 

15. EVER WONDERED WHY NOBODY KNOWS WHY THE SKY IS BLUE? WHAT DO YOU THINK? uh, not really, ive always thought it was blue because the ocean is blue..but maybe its the other way around.

 

16. EVER BEEN HURT BY LOVE? mos def

 

17. WILL YOU EVER MAKE THE SAME MISTAKE AGAIN? WITH LOVE???  hope not

 

18. EVER HATED ANYONE LIKE HELL? a couple times, yeah

 

19. DO YOU DO ANYTHING WHEN A PERSON BREAKS UP WITH YOU AFTER ONE DAY? its never happened to me, i wouldnt know

 

20. GIVE ONE WORD THAT BEST DESCRIBES WHAT YOU`RE FEELING NOW.

borred

 

21. DO YOU BELIEVE IN YOURSELF? i believe in everyone

 

22. EVER PHYSICALLY HURT YOURSELF? helll yeah, too many times

 

23. EVER VERBALLY HURT YOURSELF? maybe..?

 

24. MOTTO IN LIFE.

i dont think i have one.

 

25. HAVE YOU EVER DOUBTED THAT AT TIMES?

sure

 

26. HAVE YOU EVER HAD *EXTRA* FEELINGS ABOUT A BEST FRIEND FROM THE OPPOSITE GENDER?

uh..yeah, i sorta went out with jake..and mike is just a really good friend, and yes, i have feelings for him

 

27. IF YES, WHAT DID YOU DO ABOUT IT? IF NO,

WHAT WOULD YOU DO? well, they both know

 

28. IS FAME & MONEY THE MOST IMPORTANT THINGS IN

YOUR LIFE? hell no. im not famous, nor rich. so uh..no

 

29. DO YOU MAKE ANY MOVEMENTS OR SOUNDS WHEN YOU`RE SLEEPING? umm, i know i move around..and from what i know, ive only talked in my sleep once, and that was because i was really tired. it was the day that i had school, football game, then hard workin PS practice. << 13 hours that i was doing that stuffs

 

30. ARE YOU DIFFICULT TO WAKE UP?

yeah haha

 

31. HOW OFTEN DO YOU SLEEP?

i sleep a lot

32. ARE YOU CONVENIENT WITH THAT?

yup

 

33. LAST, HAVE YOU EVER THOUGHT YOU WERE

PERFECT? no way. no one is perfect, no matter what anyone says.

 

 

 

x\\ spell your name backwards: aya. yay!

x\\ have you ever had a song written about you: yeah, hehe...much love mike

x\\ what song makes you cry: "this i promise you" by Nsync...carissas favorite song. *RIP Issa, i love you*

x\\ what song makes you happy: any ska song

x\\ what do you listen to before you go to sleep: my rainy days mix

x\\ height: umm. i think 5 ft 2

x\\ hair color: dark brown

x\\ piercings: non-existant

x\\ tattoos: n/a

 

Right Now . . .

x\\ what color pants are you wearing: froggy PJs

x\\ what song are you listening to: bohemian rhapsody

x\\ what taste is in your mouth?: nothing

x\\ whats the weather like?: check the weather channel

x\\ how are you?:   my back hurts

x\\ get motion sickness?: yeahh

x\\ have a bad habit?: yeyahhhh

x\\ get along with your parents? : usually

x\\ boyfriend/girlfriend: meh

x\\ have a big regret: no

Favorite . .

.x\\ tv show: full house

x\\ conditioner: garnier fructis

x\\ shampoo: same as above

x\\ non alchohol drink: root beer, juice

x\\ alchohol drink: sparkling wine

 

Have You Ever . . .

x\\ broken the law: maybe, i dont know

 x\\ ran away from home: no

x\\ snuck out of the house: haha, yeyyah

x\\ made a prank phone call: not anymore..but i used to

x\\ tipped over a portapotty: haha!!

x\\ used your parents credit card: yeah

x\\ fell asleep in the shower/bath: probably

x\\ had children: no, but i will

x\\ been hurt: yeah

 

Random . . .

x\\ have a job: nope

x\\ your cd player has what in it right now: umm...popsmear records sampler

x\\ if you were a crayon, what color would you be?: greeen

x\\ what makes you happy: a lot of things

x\\ the confused CD you're going to buy: what?!

Who/When/What Was the Last . . .

x\\ you got a real letter: rosie!!/2 weeks ago..?/ my wings!!

x\\ got an email: um, iunno.

x\\ thing you purchased: videos from the hollywood video/yesterday

x\\ tv program you watched: iunno

x\\ kissed: uhh..lets not get into that

x\\ hugged: sheraj, adam or hannah/yesterday

x\\ song heard: one two step/right now

x\\ place you were [ besides home ]: hollywood video/last night

x\\ phonecall: alex/half hour ago

x\\ you were depressed: last wednesday

x\\ you were in the hospital: a couple weeks ago

When/What Comes to Mind When You Hear . . .

x\\ car: i want one

x\\ murder: she wrote

x\\ cape: batman

x\\ penis: sheraj/garet

x\\ cell: phone

x\\ shoe: converse

x\\ fun: hayward

x\\ crush: mike

x\\ music: band camp!

x\\ chalk: susie

x\\ candy: halloween!

 

holy COW! that took a long time. alrighty then! i shall be back later!!

  • Post a new comment

    Error

    default userpic
  • 0 comments